joi, 2 ianuarie 2014

Scrisoare cu sirenă mov...

Cum ajunge la toţi şi de unde? De pe Lună, desigur, uite, se vede Luna cu munţii ei de cenuşă, acolo sunt poveştile! Numai că vine când copiii dorm, dacă ai deschis ochii, gata, a şi plecat!
Ajutată de G., care scrie, de fapt, şi mai desenează, pe ceea ce va deveni un plic, o sanie, un brăduţ, o inimă roşie, nişte feţe fericite, Daria îi trimite Moşului scrisoare (ea îşi scrie numai numele şi desenează şi ea recognoscibil):

Dragă Moş Crăciun,

Numele meu este Daria Ilinca şi te-aş ruga (pentru că am fost destul de cuminte, ascultătoare şi harnică) să-mi aduci: un pinguin sau o cărticică despre insecte (poate dinozauri), o sirenă cu coadă mov.

Mulţumesc! Te aştept cu nerăbdare să-mi aduci jucăriile...
Daria

La grădi primeşte însă un joc lego, micuţ - e uşor dezamăgită ("Eu cerusem o sirenă..."), dar se încurajează singură, "e bine şi cu darul ăsta, e mai mic, dar e bine..." Ulterior, darul a venit, chiar cu toate cele, inclusiv sirena cu acea coadă mov, numai că la 39.7 e mai greu să te mai bucuri de ceva... febră, amigdale, injecţii, Crăciun la Urgenţe.

Apoi, îşi dă seama că vrea o tabletă! Are şi Crina! Până la tabletă, primeşte, ca să se liniştească (agită mâna cu branulă şi zice că are ghips), un glob minunat, care-şi schimbă culorile şi creează atmosfera de ocean/pădure tropicală/noapte de vară, după dorinţă. Îi spun că în casă trebuie să fie linişte (nu mai ştiam care e apartamentul, au schimbat uşa, mi-am dat seama după chiţăielile ei!), altfel cristalul se tulbură şi pier poveştile din el. Prinde ocazia şi-mi raportează imediat: se ceartă mereu, el strigă, iar ea se poartă urât cu el! Cu siguranţă, cea mai cuminte din casa aceea e Daria. Îi spun asta şi plec. Nu tânjeşte după mine. Are globul.

La cei 5 ani şi mai mult de jumate, se aşază pe globul magic, zicând că-i ou, şi se apucă de clocit! Cred că tot de la dinozauri vine şi asta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu