duminică, 17 octombrie 2010

doamna cu coasa

dragii mei,
acum cateva zile  N mi-a spus ca doamna cu coasa taie firul de argint al vietii.
nu stiu voi, dar eu stiam ca doamna in negru taie viata (sau capatina..).. asa ca am zambit asa oleaca superior ca uite-te ce mistici suntem acum credem intr-un fir de argint, what's next, profetia maya??
.. si el foarte serios imi spune ca asa scrie in Biblie... zau? (cu joc de priviri: neincrezatoare a mea, deconcertant de sigura a lui) da, Moartea taie firul de argint care leaga corpul de suflet, ca un cordon ombilical energetic.
hm, imi suna din ce in ce mai tare a literatura ezoterica. suna telefonul, ne luam cu altele, tema ramane in aer.

Azi, il vad deschizand Biblia.  Ecleziastul, 12. " Adu-ti aminte de Ziditorul tau in zilele tineretii tale, inainte sa vina zilele de restriste, si sa se apropie anii despre care vei zice: " N-am nici o placere in ei!", inainte ca se intunece soarele, si lumina, si...(..) mai inainte ca sa se rupa funia de argint si sa se sparga vasul de aur ..(..) si ca pulberea sa se intoarca in pamant cum a fost , iar sufletul sa se intoarca la Dumnezeu, Care l-a dat."

N ma surprinde in fiecare zi.

ma intristez ca uite cum am ajuns,  deschid biblia doar ca sa verific teorii ezoterice. o iau aproape, imi amintesc cand am venit in Spania, cum mamica mi-a dat biblia inainte de a pleca. si cum in ea, am gasit mesajele.  sfaturi, scrise de mana, un rand de text pe fiecare biletel. dar asta e alta poveste..

Un comentariu:

  1. am apasat pe statusul tau cu o cantitate deloc impresionanta de interes si am ajuns aici..
    la citirea cuvintelor "zilele tineretii tale", o lacrima nesimtita a ales drumul obrajilor in sensul acceleratie gravitationale (g=9,81 m/s^2)..
    *nesimtita= nu am simtit-o*

    RăspundețiȘtergere