marți, 21 septembrie 2010

bine am venit

dragii mei
(cu vocea lui Robin Williams in Mrs Doubtfire)
m-am gandit zilele astea ca nu e chiar asa de rau si antiintimitate sa scrii intr-un blog. trebuie sa iau/folosesc ce e bun de la .. timpurile moderne. asa ca iata-ma-s.
 ploua in Barcelona. mama m-a sfatuit serioasa si vag ingrijorata sa ma interesez despre explozia solara din 2013, poate poate ma inspaimant si vin si eu acasa (definitiv). mi pobre gordita.. azi am sunat-o ca sa ii multumesc ca a facut trei copii, am avut asa o revelatie ca e mare lucru sa ai frati, nu esti al nimanui pe lume, si totul la urma urmei pe sacrificiul lor, al parintilor.
a iesit soarele. ma duc sa ma plimb.
va imbratisez de departe. si aproape, bine-nteles.

2 comentarii:

  1. matusica sper sa ai succes cu noul blog

    mihai here

    RăspundețiȘtergere
  2. Oioioioioioioi, de cand te (re)asteptam!! Cu alte cuvinte, zi-le matusico!!!!

    Pup mult si apasat!!!!!

    RăspundețiȘtergere